Julkaisut

Tampereen steinerkoulu julkaisee vuosittain vuosikertomuksen kevään lopuksi ja tiedotuslehden syksyn aluksi. Vuoskarissa pääset tutustumaan opetukseen, ihmisiin ja ilmiöihin. Tiedotuslehdestä saat ajankohtaista tietoa opiskelun käytännöistä koulussamme. Kumpikin lehti jaetaan oppilaiden mukana jokaiseen kotiin, ja niiden nettiversiot ovat aina luettavissa tällä sivulla. Antoisia lukuhetkiä.

Vuosikertomukset ovat täynnä niitä tunnelmia, joita oppilaat ja opiskelijat ovat lukuvuoden aikana kokeneet.

Tiedotuslehti 2023-2024

Tiedotuslehti sisältää paljon käytännön tietoa Tampereen steinerkoulun toiminnasta. Tutustu siihen ja saa kokonaiskuva upean koulumme palveluista.

Vuosikertomus 2022-2023

Uusimmassa vuosikertomuksessa pääset tutustumaan robotiikkaan ja kasvojen mittaamiseen. Esittelemme myös Australian ja näkymättömän miehen valopöydän takaa.

Vuosikertomus 2021-2022

Juhlavuosikertomuksessamme koulumme alumnit juhlistivat Tampereen steinerkoulun 50 vuotta. Katso, mitä heille kuuluu nyt.

Vuosikertomus 2020-2021

Eläkkeelle jäänyt pitkäaikainen rehtorimme Simo Taimi avaa suhdettaan steinerpaedagogiikkaan. Esillä myös huikeaa maailmantaidetta, kasvihuonehommia ja draamaa.

Vuosikertomus 2019-2020

Koronan alkamisvuonna ei tehty painettua vuosikertomusta, mutta koulun kuvalehti ehdittiin tehdä. Mukana myös Shakespearen tulkitsija Lasse Tuoreksen haastattelu ja savipään anatomia.